31 Ekim 2015 Cumartesi

Eksiğim En Derinden

Bebeklerim. Güzelliklerim. Hep yazmak için bilgisayar başına oturuyorum ama sizin yazdıklarınızı okuyup kendim yazmaktan vazgeçiyorum.
Yazacak bir değişiklik yok hayatımda ve sizler biliyorsunuz ki en son seviştiğim veya sevişmeye çalıştığım adamı bir post olarak anlattım. O kadar zaman oldu ki özel anlar yaşamayalı artık cinsel hayat ne demek bilmiyorum bile. Ciddi anlamda en son kiminle birlikte olduğumu hatırlamıyorum. O kadar eski yani bir yılı aşmış olmalı.
3 aydır hornet kullanmıyordum ama geçen gün açtım lakin yine uygun olarak yazan kimse yok. Arkadaşlar konuştuğum bir adam bile yok düşünün halimi. Bu ara diplerdeyim. Tutmak için bir el, gitmek için bir ışık arıyorum. Çabalarım boşuna, hayallerim hayal olup kalıyor.
Okul hayatıma gelince bu sene mezun oluyorum ve bunun bende yarattığı bir kaygı problemi var olmakla birlikte KPSS hazırlanıyorum onun derdi de ayrı. Ayy 85 almam lazım gençler.

Neyse ben mutsuzum yalnızım kötüyüm, hiç bir şey içimden gelmiyor. Belki kimse merak edip okumaz ama herkesi çok seviyorum. Gökkuşağındaki o renkleri oluşturan LGBTİ bireylerini ayrıca fazla seviyorum. Hoşça kalın.

5 yorum:

  1. hayır ya böyle deme.ben de senin gibiyim cidden.hiçbir şeye iştahım yok,o aplikasyonlara girip yeni birilerini aramaya da.ama hayat devam ediyor diyeceğim-çok klişe olacak- ve cidden de öyle.sadece yenilikleri biz görümüyoruz.illa da tutunacak birisi olmamalı,kendi kendimize yetmeyi öğrenmeliyiz.
    sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama ben duygusal biriyim yalnız kalmak istemiyorum. Hakkımızda hayırlısı :)

      Sil
  2. ne demek kimse okumaz aaaa ;*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne bileyim okunma istatistiklerine bakıyorum da çok düşük zaten. Sadece ben girip bakıyorum yorum var mı diye yani o istatistiği de ben yükseltmiş oluyorum :))

      Sil
  3. çok ayıp denk gelir okuruz elbet :)
    ayrıca hayat bu tarafta da pek farklı değil :)

    YanıtlaSil